Afscheid van het thuisfront - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van John & Johanne - WaarBenJij.nu Afscheid van het thuisfront - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van John & Johanne - WaarBenJij.nu

Afscheid van het thuisfront

Door: johanne

Blijf op de hoogte en volg John & Johanne

08 Mei 2009 | Nederland, Eindhoven

Vanmorgen eerst nog naar de kapper, daarna de laatste schoonmaakwerkzaamheden in huis. Marianne gezellig op de koffie en om 12 uur precies staat Simone voor de deur.
We rijden naar Eindhoven waar Nienke met Noortje ook net gearriveerd is. Gezellig samen eten, een voedingsronde nog meemaken van Josefine waarbij Noor ook de fles krijgt en daarna nog een glaasje champagne op Josefine en de reis en dan moeten we vertrekken. Even slikken zo lang de kleinkinderen niet zien. Simone brengt ons daarna naar Brussel waar we het vliegtuig naar Ankara nemen, waar als het goed is we vannacht net na drieen aankomen om morgenvroeg naar Van in Turkije door te vliegen.

• 08 Mei 2009 - 21:10

Josefine:

oma en opa, ik mis jullie nu al! hop dat de reis voorspoedig gaat, xxx Josefine

• 08 Mei 2009 - 22:04

Monique:

Hi avonturiers!

Enjoy your trip!!!

Lastig hè, de kleintjes achter te laten... dat kan ik wel invoelen hoor...

Ik hoop dat jullie de tijd van je leven weer gaat hebben en jullie kennende gaat dat helemaal goed komen!!

Groetjes uit Breda