Voorbereiding reis. - Reisverslag uit Breda, Nederland van John & Johanne - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis. - Reisverslag uit Breda, Nederland van John & Johanne - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis.

Door: johanne

Blijf op de hoogte en volg John & Johanne

28 April 2009 | Nederland, Breda

Vandaag is onze kleindochter Josefine Johanne Eline om 5 uur 's avonds geboren. Moeder en kind maken het goed.
We hebben om haar en voor mijn werk de reis uitgesteld. Achteraf maar heel goed ook vanwege de last die ik tot op heden nog van de val op het ijs heb overgehouden.
Maar nu het met mijn gezondheid weer beter gaat en helemaal de rust die we hebben nu we weten dat Renske een gezond kindje heeft en met haar alles goed gaat, kunnen we eindelijk ons echt een beetje gaan voorbereiden op de grote reis die voor ons 7 weken is en volgende week donderdag 's vonds om half 11 start vanaf het vliegveld Brussel.
De rest van de vrienden is al onderweg en we hebben enthousiaste sms-en ontvangen. Helaas ontvangen ze onze berichten niet. We hopen dat ze misschien toch via deze wijze wel op de hoogte komen. Ook is het voor mij een uitproberen of we foto's op de site kunnen krijgen. Van de week probeer ik nl. een foto van Josefine hierbij te plaatsen.

• 29 April 2009 - 06:12

Ans:

Hoi J+J
    Een mooiere start van de reis kan er niet zijn een foto van Josefine mee!!
    Wat betreft sms volgens mij komen ze wel aan - kijk nog even goed naar je telefoon of raadpleeg provider
    groet ans

• 29 April 2009 - 07:21

Hayo:

Hola Lieverds,
    van harte gefeliciteerd met josefine. Wat fijn dan eindelijk. Op naar de derde..;)
    Goede reis toegewenst en groet van hayo.

• 01 Mei 2009 - 19:21

PapaSam:

wat een leuke plaatjes!

ben benieuwd naar de beelden van de vakantie

• 05 Mei 2009 - 12:25

Elysabeth Lykles:

Lieve Johanne en John,

Wat een geweldige foto,s.
    Ik ben heel erg blij met Josefine en Noortje.
    Ik kan niet wachten tot dat ze bij me komen logeren

Dag van Elysabeth

• 06 Mei 2009 - 11:21

Monique:

Hallo Johanne en John,

Lang naar uitgekeken en nu eindelijk in jullie armen; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter Josefine. Een wolk van een meid zo te zien.
    Ook gefeliciteerd uiteraard voor de gelukkige ouders!

Ik wens jullie een fantastische reis toe!!

Hartelijke groet
    Monique

• 07 Mei 2009 - 07:24

Appie & Len:

lieve John en Johanne,
    Vandaag begint dan eindelijk jullie nieuwe avontuur. Met het rijke bezit van weer zo'n mooie kleindochter kunnen jullie gerust vertrekken. We hopen dat jullie enorm gaan genieten van deze prachtige trip en zo de afgelopen tijd, van lichamelijk ongemak, achter jullie kunnen laten.
    Heel, heel veel plezier,
    lieve groeten uit Prinsenbeek.